WEB BLOG
this site the web

Január 12.-e

Mostantól kezdődik a 3. kötet. :) Úgy érzem Romantikának fogom elmondani meg egyáltalán bármit ami velem történik. Olyan mélyrehatóan senkit nem érdekel a másik meg jó kiírni a dolgokat. Legalább írni tudok. Nem úgy mint beszédbe megfogalmazni fontos dolgokat. 12.-én Pirkonak se tudtam kifejezni magam. Elég szomorú volt számomra hisz nem vagyok olyan idióta, hogy ne tudjam kifejezni magam. Na, de tévedtem! Tudod Romantika kurva nehezen kezdek ebbe bele mert hirtelen több oldalt írnék le pillanatok alatt. Ugyanakkor valami fogalmazás szerűen kéne megírni. Ülök és próbálom összeszerkeszteni magamba az egészet. Éjjel 1 óra! Persze pont ilyenkor kell ilyeneket írni. Szóval aznap jutott el az agyamig, hogy semmi esélyem Nála. 100%! Szomorú, de ezt mindig is tudtam csak sose akartam ez elfogadni, hisz sose adtam fel semmit és mindig küzdöttem, amit el is értem vagy így, vagy úgy. És tudod már a legelején így döntöttem. 2011 december 7.-én mentem receptért és visszafele hívtam telefonon. Ha akkor nem hívom fel most nem ez lenne én ebben biztos vagyok. Bár lehet máshogy alakulnak a dolgok, de mindenképpen itt vagyunk mint most. Ezen kár elmélkedni meg párhuzamos világot gyártani. Egyből kinyitottam a szemem. A hangja, ahogy mondta, ahogy fogalmazott, ahogy nevetett, szinte láttam a mosolyát. A sok szar után ami történt velem én bezárkóztam meg kizártam majdnem mindenkit és ezek után azt tudtam mondani, hogy kell! Leszálltam a vonatról és rég érzett boldogság töltött el.  
   Így kezdődött Rom az aminél hittem a szerencsésebb fordulatba, kimenetelbe, azok után amin keresztül mentem, átéltem, akármi. Tévedtem, de nem veszítettem semmi, de ne rohanjunk nagyon előre. :D.......és titokba maradnak dolgok! Elég ha én tudom! ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies