WEB BLOG
this site the web

Ilyet se írnak már nekem...

Egy szerelmes lány gondolatai....
Tök egyedül érzem magam,minden olyan üres
a szívem megszakad mert nem vagy itt velem
bárhová nézek te jutsz eszembe
s könny fakad emiatt szemembe
illatodat szagolva behunyom szemem
s ölelésedet érzem mindenemen
lágy csókod ízét ajkaimon
édes nevetésed fülemben hallom
gyönyörű szemedet magam előtt látom
minden pillanatban érted kiálltok
még csak most mentél el
s már bárcsak itt lehetnél újra velem
nem lehet szavakba önteni mit érzek
de tudom hogy tudod nélküled nem élek
mert az élet nélküled nem élet
nélküled én nem élhetek
szeretlek míg élek,s te ragadj meg
minden pillanatot mit velem élhetsz
reggel azért sírtam,mert most nem veled fekszem majd le
most azért sírok,mert nem veled kelhetek fel
nincs kihez hozzábújjak ha fázom
nincs ki átöleljen a hajnalon
ha fáradtan a suliba indulok,és
nincs ki várna egy nehéz nap után
mikor már nem vágyom másra,csak rád
s most nézhetem az enyelgő párokat
s hallgatom a boldog napjaikat
s várom a névnapomat
mert ha eljő,hozza magával
mi nekem a legfontosabb
téged,s szép szemeidet
édes érintésed,zselés hajadat
s forró csókodat
nevetsz ha sírni látsz tudom,belül örülsz ám
mert így látod mennyire szeretlek,de igazán
kiéhezve várok rád,hogy boldoggá tegyél
s öt nap boldogság érjen még
hogy aztán jöjjön a nyár,a napsütés
s vele te is egyetlen Petikém

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies